Projekt

    Uniwersytet Dolnośląski DSW (wcześniej Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu) w terminie od 1.05.2017 do 30.09.2019 r. realizował projekt pt.: "Big data, digital marketing and trendwatching – nowy program studiów II stopnia w języku angielskim w Dolnośląskiej Szkole Wyższej" w ramach Działania: 3.3. Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWR.03.03.00-00-M034/16-00).

    Cel projektu

    Celem projektu było przygotowanie nowego programu kształcenia w języku obcym i jego realizację w związku z uruchomieniem nowej specjalności big data, digital marketing and trendwatching na kierunku studiów II stopnia dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW (wcześniej Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu). Czas trwania projektu obejmował 29 miesięcy, a kwota finansowania na uczestnika nie przekroczyła 30 000 PLN. Na studiach w języku angielskim na specjalności big data, digital marketing and trendwatching uczyli się zarówno Polacy, jak i cudzoziemcy w proporcji 25 do 25. Wykładowcami byli natomiast uczeni z zagranicy. Projekt uwzględniał szeroki wpływ zaproszonych do współpracy wybitnych uczonych z zagranicy, którzy oddziaływali tak na studentów, jak i kadrę dydaktyczną uczelni w zakresie wdrażania innowacyjnych metod nauczania. Każdy z uczonych w dwóch semestrach przeprowadził 240 godzin zajęć, tutoriali i konsultacji, spotkań eksperckich oraz innych form dydaktycznych.

    Finansowanie

    Projekt był współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i realizowany pod nadzorem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

     

    Całkowita wartość projektu: 1 425 108,01 zł
    Wkład Funduszy Europejskich: 1 201 081,03 zł

    Kontakt

    Uniwersytet Dolnośląski DSW

    Strzegomska 55

    53-611 Wrocław