O projekcie
Projekt
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekt „Budowanie potencjału do podnoszenia kompetencji przyszłości” FERS.01.05-IP.08-0171/23
W ramach projektu na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu, w filiach w Poznaniu, Szczecinie i Chorzowie realizowane są szkolenia i warsztaty grupowe (w formie stacjonarnej i zdalnej), szkolenia indywidualne, kursy oraz wizyty studyjne.
Projekt realizowany jest w okresie: 01.01.2024-31.12.2027
Wartość projektu wynosi 2 154 571,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE wynosi 2 089 933,87 PLN
#FunduszeEuropejskie
Cel projektu i grupa docelowa
Celem głównym projektu jest podniesienie poziomu kompetencji i kwalifikacji w zakresie nowoczesnego kształcenia u 150 osób prowadzących dydaktykę w filiach Uniwersytetu w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie, co zwiększy potencjał Uczelni i podniesie skuteczność systemu kształcenia.
Działania projektu prowadzą do podniesienia kompetencji dydaktyków w zakresie: kompetencji cyfrowych, dydaktycznych oraz z zakresu zielonej transformacji (obligatoryjnie) oraz kompetencji merytorycznych, językowych, z zakresu projektowania uniwersalnego, przedsiębiorczości, komercjalizacji efektów badań naukowych (fakultatywnie).
Grupa docelowa- działania są dostępne tylko dla pracowników dydaktycznych Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu- dla 150 osób prowadzących dydaktykę w filiach Uniwersytetu w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie.
Oferta
Zadanie 1
Podnoszenie kompetencji I kwalifikacji kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu – w wersji synchronicznej
Zadanie obejmuje działania podnoszące kompetencje 150 pracowników dydaktycznych:
Obligatoryjne -każdy uczestnik musi wziąć udział w wybranych działaniach podnoszących wszystkie trzy wskazane zakresy kompetencji:
a. Cyfrowe
b. Dotyczące zielonej transformacji
c. Dydaktyczne
Fakultatywne- uczestnik może dodatkowo wziąć udział w wybranych działaniach podnoszących kompetencje:
a. Merytoryczne
b. Projektowania uniwersalnego
c. Przedsiębiorczości
d. Komercjalizacji efektów badań naukowych
e. Językowe
Zadanie jest realizowane w następujących formach:
- szkolenia/warsztaty grupowe w formie synchronicznej (MS Teams),
- szkolenia/warsztaty grupowe w formie stacjonarnej (w salach Uniwersytetu WSB Merito),
- szkolenia/konsultacje indywidualne,
- wizyty studyjne w zagranicznych uczelniach.
Rezultatem będzie przyrost kompetencji zgodnych ze zdiagnozowanymi potrzebami u 95% uczestników/czek- 142 os. wykorzystywanych w dydaktyce od następnego semestru po ukończeniu udziału w działaniu.
Proponowane tematy:
I. Wydział w Chorzowie
1. szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:
- ABC wykładowcy – wprowadzenie w dydaktykę (dot.najważniejszych obszarów aktywności oraz głównych procedur pomocnych w pracy DYD)
- Metodyka prowadzenia zajęć – projektowanie zajęć (wiedza i umiejętności praktycznych niezbędne do przygotowania karty przedmiotu-sylabusa)
- Podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej (podstawy organizacji procesu dydaktycznego ukierunkowanego na kształtowanie kompetencji przyszłości ST: podstawy psychologii kształcenia oraz jej praktyczną implementację w procesie kształcenia akademickiego, metody i techniki sprzyjających rozwijaniu myślenia kreatywnego ST)
- Superwizja i mentoring zespołowy – wsparcie metodyczne nauczyciela (włączenie do procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli akademickich metod polegających na współpracy i współdzieleniu się wiedzą oraz umiejętnościami w procesie doskonalenia umiejętności metodycznych)
- Promowanie i recenzje prac dyplomowych (metody pracy, metody aktywizacji studentów, wykorzystanie w procesach badawczych testów, wykorzystanie w pracach/projektach narzędzi informatycznych, upraktycznianie prac i projektów - prace i projekty jako odpowiedzi na potrzeby interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych)
- Metody PBL (Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej,w tym metody projektowe (projektowanie procesu uczenia się za pomocą metod projektowych i zarządzanie procesem dydaktycznym prowadzonym tymi metodami)
2. szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:
- Platforma Moodle - doskonalenie standardów metodyki kształcenia (prowadzenie zajęć z użyciem platformy Moodle)
- Tworzenie quizów i testów na platformę Moodle (przygotowania testów i quizów w formacie GIFT i AIKEN na platformę Moodle)
- Ewaluacja procesu dydaktycznego (zasady realizacji strategii organizacji procesu dydaktycznego sprzyjającej motywacji i przejmowaniu odpowiedzialności studentów za efekty procesu dydaktycznego)
- Rubrics – ewaluacja dydaktyczna w rubrics
- Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej (zasady realizacji strategii organizacji procesu dydaktycznego sprzyjającej motywacji i przejmowaniu odpowiedzialności studentów za efekty procesu dydaktycznego)
- Wykorzystanie MS Teams w dydaktyce (prowadzenie zajęć zdalnych z użyciem MS Teams. Szkolenie skierowane jest dla wykładowców, zarówno tych którzy już korzystają lub zamierzają używać MS Teams w nauczaniu zdalnym.)
- Wykorzystanie platformy MS365 w dydaktyce (prowadzenie zajęć zdalnych z użyciem MS Teams i Microsoft 365 -OneDrive, Forms) b. - Tablice i monitory interaktywne w dydaktyce akademickiej
- E-nauczyciel (tworzenie treści oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem technologii internetowych. W przypadku posiadanego doświadcz. możliwość uzyskania certyfikatu E-nauczyciel SEA)
- Wykorzystanie symulatora VBS w dydaktyce
- Wykorzystanie okularów wirtualnej rzeczywistości OCULUS w dydaktyce
- Wykorzystanie okularów poszerzonej rzeczywistości HOLOLENS w dydaktyce
3. szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:
- Jak wprowadzać zagadnienia ekoodpowiedzialności do przedmiotów dydaktycznych
- Adaptacja do zmian klimatu jako transformacja zarządzania (wprowadzenie w zagadnienie, konsekwencje polityczne i gospodarcze, skala zmian)
- Transformacja edukacji w ochronie środowiska (potrzeby zmian w edukacji obszarze ekologii i klimatu, postulat zmian podstawy programowej, nowe wyzwania edukacyjne dotyczące treści i form edukacji)
- Wyzwania środowiskowe i klimatyczne w transformacji europejskiej gospodarki – konsekwencje, szanse i zagrożenia (wyzwania gospodarcze z klimatyczną i środowiskową „nakładką”, europejskie polityki klimatyczne, środowiskowe, ESG, Fit for 55 itp.)
- Transformacja energetyczna – plany, szanse, problemy (zakres transformacji, tempo, etpowanie, konsekwencje dla środowiska i gospodarki)
4. Konsultacje indywidualne:
- ABC Wykładowcy-wprowadzenie w dydaktykę
- Metodyka prowadzenia zajęć-projektowanie zajęć (karta przedmiotu)
- Jak nowocześnie uczyć-podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej
- Metody PBL(Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej, w tym metody projektowe
- Platforma Moodle-doskonalenie standardów metodyki kształcenia (podstawy)
- Tworzenie quizów i testów na platformę Moodle
- Ewaluacja procesu dydaktycznego
- Wykorzystanie MS Teams w dydaktyce
- Wykorzystanie platformy MS365 w dydaktyce
- E-nauczyciel
5. Kursy z j.angielskiego
6. Szkolenia indywidualne:
- Obsługa programu Gretl (zasady budowy i możliwości wykorzystania modeli ekonometrycznych, dobór typu modelu ekonometrycznego do rodzaju posiadanych danych oraz do celu przeprowadzanej analizy)
- Akademia trenera online (zajęcia zdalne-webinary, zajęcia synchroniczne i asynchroniczne)
- Akademia certyfikowanego trenera (metodyki prowadzenia szkoleń w oparciu o ćwiczenia i praktyczne warsztaty trenerskie)
- Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe (30 sprawdzonych narzędzi, które możesz stosować w pracy doradczej i nauce przedsiębiorczości)
- Akademia Coachingu (jak wyzwalać potencjał ludzki, wywoływać chęć uczenia się i pokonywać trudności)
- Projektowanie interfejsów UX/UI (Podnoszenie kompetencji wykładowców na kierunku Informatyka)
- Szkolenia z zarządzania projektami
II. Wydział w Szczecinie:
1. szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:
- ABC wykładowcy–wprowadzenie w dydaktykę
- Metodyka prowadzenia zajęć–projektowanie zajęć
- Metodyka prowadzenia zajęć-wykorzystanie gier w dydaktyce (Nauka przez zabawę; aktywizacja studentów/ek. Wykorzystanie gier jako narzędzi weryfikujących osiągnięcie przez studentów/ki efektów uczenia się)
- Metodyka prowadzenia zajęć-Cykl Kolba w dydaktyce-uczenie na podst.doświadczania (Specyficzny model prowadzenia zajęć oparty na doświadczeniu.Mocna korelacja z rzeczywistymi doświadczeniami studentów/ek. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem cyklu Colba angażujące studentów/ki)
- Metodyka prowadzenia zajęć-Studium przypadku w dydaktyce-Uczenie na doświadczeniach innych (projektowanie studiów przypadków; wykorzystanie projektowanych i gotowych studiów w trakcie zajęć; aktywizacja studentów/ek do pracy indywidualnej i zespołowej)
- Promowanie i recenzje prac dyplomowych
- Psychometria – podstawy (interpretacja testów psychologicznych - dla nie psychologów)
2. szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:
- Projekt i e-learning w kontekście zagospodarowania indywidualnej pracy (Metoda projektu angażująca studentów/ki, e-learning dla studentów w formułach synchronicznych i asynchronicznych w kontekście nowoczesnej dydaktyki)
- Wykorzystanie oprogramowania SAP w dydaktyce
- Wykorzystanie oprogramowania Statistica w dydaktyce
- Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej
- Ewaluacja procesu dydaktycznego
- Rubrics - zasady oceniania
- Platforma Moodle - przygotowywanie zadań indywidualnych i zespołowych (wprowadzający do pracy z platformą zdalnego nauczania)
- Platforma Moodle - przygotowywanie quizów i testów
- Platforma Moodle - konfigurowanie dziennika ocen
- Excel - narzędzia zaawansowane w pracy dydaktycznej (Wykorzystanie zasobów narzędzia Excel w trakcie realizacji zajęć)
- Platforma Moodle - doskonalenie standardów metodyki kształcenia
- Wykorzystanie okularów wirtualnej rzeczywistości OCULUS w dydaktyce
- Sztuczna inteligencja dla nauczycieli (jak wykorzystać technologie AI – sztucznej inteligencji w swojej pracy, aby uatrakcyjnić proces uczenia się i zwiększyć efektywności nauczania)
3. szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:
- Jak wprowadzać zagadnienia ekoodpowiedzialności do przedmiotów dydaktycznych
- Adaptacja do zmian klimatu jako transformacja zarządzania (wprowadzenie w zagadnienie, konsekwencje polityczne i gospodarcze, skala zmian)
- Transformacja edukacji w ochronie środowiska (potrzeby zmian w edukacji obszarze ekologii i klimatu, postulat zmian podstawy programowej, nowe wyzwania edukacyjne dotyczące treści i form edukacji)
- Wyzwania środowiskowe i klimatyczne w transformacji europejskiej gospodarki – konsekwencje, szanse i zagrożenia (wyzwania gospodarcze z klimatyczną i środowiskową „nakładką”, europejskie polityki klimatyczne, środowiskowe, ESG, Fit for 55 itp.)
- Transformacja energetyczna – plany, szanse, problemy (zakres transformacji, tempo, etpowanie, konsekwencje dla środowiska i gospodarki).
- warsztaty "Zielona transformacja" (warsztaty dla wykładowców z zakresu ekologii oraz OZE. Elementy warsztatu do wykorzystania przez wykładowców w pracy ze studentami/kami wszystkich kierunków)
4. Kursy z j.angielskiego i niemieckiego
5. Szkolenia indywidualne:
- PCAP™ – Certified Associate in Python Programming
- PCPP1™ – Certified Professional in Python Programming 1
- PCPP2™ – Certified Professional in Python Programming 2
III. Wydział w Poznaniu:
1. Szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:
- Jak pomagać w budowaniu poczucia własnej wartości u studentek i studentów (przekrój postaw młodych ludzi, narzędzia komunikacji, modele komunikacji)
- Jak budować postawy obywatelskie wśród młodzieży akademickiej (projektowanie zajęć, w czasie których studenci/tki uzyskają efekty uczenia się z obszaru akademickich kompetencji społecznych)
- Storytelling w dydaktyce (miejsce opowieści w strukturze zajęć dydaktycznych i jakie są uniwersalne sposoby na porywające historie. Storytelling można wykorzystać na wszystkich przedmiotach. Podczas szkolenia odbędzie się warsztat tworzenia storytellingu na dowolny temat)
- Design Thinking w naukach społecznych (zastosowanie DT na zajęciach dydaktycznych)
- Jak uczyć krytycznego myślenia (Składowe krytycznego myślenia, projektowanie zajęć z użyciem zasad krytycznego myślenia)
- Visual Thinking w dydaktyce (nauka stosowania obrazu/ikony/grafiki dla obrazowania fenomenów pojawiających się w materiałach dydaktycznych)
- Mindfulness dla wykładowcy (poprawa jakości życia, zwiększenie poczucia dobrostanu, zredukowanie stresu do zdrowych granic, nauka oswajania trudnych emocji, radzenie sobie z myślami, nauka życia w obfitości, skłania do myślenia o uważności, jako o sposobie bycia obecnym w życiu)
- Flip Blended Learning (motywowanie studentów/ek do rozwoju, nauczanie nakierowane na samodzielne uczenie się, angażowanie studentów/ek do pracy w grupie, samoorganizujące się zespoły, innowacyjne metody dydaktyczne)
2. Szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:
- Power Automate
- Nowa odsłona znanej platformy - poznaj Moodle 4.4
- Narzędzia sztucznej inteligencji w służbie ewaluacji: "GPT, stwórz quiz!"
- Moja własna polityka AI na zajęciach
- LaTeX - kurs podstawowy (z możliwością kontynuacji)
- AI Video Maker by Descript
3. Szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:
- Moje dobrobycie, planety dobrobycie - jak stwarzać nową, zieloną codzienność?
- Ekologia to nie teoria! Jak włączać tematy szeroko rozumianej ekologii do programu zajęć?
- Zrównoważona gospodarka i zielona transformacja w edukacji.
4. Kursy z języka angielskiego.
5. Szkolenia indywidualne:
- Neurodydaktyka (najlepsze praktyki efektywności szkoleń - jak przenieść je do świata edukacji formalnej)
- Akademia certyfikowanego trenera (metodyki prowadzenia szkoleń w oparciu o ćwiczenia i praktyczne warsztaty trenerskie)
- Szkolenie certyfikujące "Trener gry coachingowej"( prowadzenie coachingu grupowego, zespołowego, indywidualnego, projektowane szkoleń dla wybranej grupy i w wybranym temacie)
- Obsługa programu Gretl (zasady budowy i możliwości wykorzystania modeli ekonometrycznych, dobór typu modelu ekonometrycznego do rodzaju posiadanych danych oraz do celu przeprowadzanej analizy)
- Akademia trenera online (zajęcia zdalne-webinary, zajęcia synchroniczne i asynchroniczne)
- Projektowanie interfejsów UX/UI (Podnoszenie kompetencji wykładowców na kierunku Informatyka)
- Szkolenia z zarządzania projektami
- Wprowadzenie do komputerowej analizy i interpretacji danych jakościowych – Atlas.ti (możliwości i sposoby wykorzystania programu Atlas.ti wspomagające analizę danych jakościowych)
- Szkolenie ESG (jak rozpocząć realizację celów zielonej transformacji w przedsiębiorstwie. Imienny certyfikat Akademii IKG)
6. Wizyty studyjne, konferencje.
IV. w ramach całego Uniwersytetu:
- szkolenia z zakresu komercjalizacji badań naukowych
Jest możliwość zgłaszania potrzeb w zakresie realizacji szkoleń grupowych z innych, nie wykazanych powyżej tematów oraz chęci udziału w innych niż wskazano szkoleniach indywidualnych - zasady dostępne un Koordynatorek projektu na wydziałach
Zadanie 2
Podnoszenie kompetencji I kwalifikacji kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu – przygotowanie i realizacji kursów w formie asynchronicznej
Opracowanie kursów zdalnych asynchronicznych.
Tematy kursów produkowanych w projekcie:
1. Eko-wykładowca
2. Sztuczna inteligencja w dydaktyce
Rezultaty zadania:
• 2 kursy online-asynchronicznie do wykorzystania w celu nabywania kompetencji przez dydaktyków w okresie min.5 lat (z aktualizacją)
• przyrost kompetencji zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami u 95% uczestników/czek-48os., wykorzystywanych w dydaktyce od następnego semestru po ukończeniu wsparcia.
Harmonogram wsparcia w projekcie
Działania indywidualne odbywają się zgodnie z harmonogramem zewnętrznych instytucji.
- Harmonogram wsparcia - KWIECIEŃ 2025
- Harmonogram wsparcia - MARZEC 2025
- Harmonogram wsparcia - LUTY 2025
- Harmonogram wsparcia - STYCZEŃ 2025
- Harmonogram wsparcia - GRUDZIEŃ 2024
- Harmonogram wsparcia - LISTOPAD 2024
- Harmonogram wsparcia - PAŹDZIERNIK 2024
- Harmonogram wsparcia - WRZESIEŃ 2024
- Harmonogram wsparcia - LIPIEC 2024
- Harmonogram wsparcia - CZERWIEC 2024
Rekrutacja
Zapisy na szkolenia
SZKOLENIA GRUPOWE:
"Flip Blended Learning"
- Grupa 1: START: 19.03.2025 (pozostałe terminy: 26.03, 2.04, 9.04, 16.04, 23.04, 30.04, 7.05, 14.05, 21.05, 28.05, 04.06.2025), godz. 17:00-20:30
- Grupa 2: START: 7.04.2025 (pozostałe terminy: 11.04, 14.04, 25.04., 28.04, 5.05., 9.05, 12.05, 16.05, 19.05, 23.05, 26.05.2025), godz. 17:00-20:30 - MOŻNA DOŁĄCZYĆ
- SZKOLENIE ONLINE (zdalne synchroniczne)
"Mindfulness dla wykładowcy"
-
Grupa 1: 28.03.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC
-
Grupa 2: 01.04.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC
-
Grupa 3: 15.04.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC
-
Grupa 4: 09.05.2025 r., godz. 16:30-20:30 - SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA
-
SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
-
Organizator: Wydział w POZNANIU
LaTex - kurs podstawowy
- Termin: 10-12.06.2025 (3 dni x 4 h dydaktyczne)
- SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Wykorzystanie ChatGPT w ocenianiu w szkolnictwie wyższym (naukach społecznych i humanistycznych)
- Termin: 06.05.2025, godz. 14:00-17:15
- SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Tworzenie edukacyjnych materiałów wideo za pomocą sztucznej inteligencji (InVideo, HeyGen, Fliki)
- Termin: 24.04.2025, godz. 14:00-17:15
-
SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
-
Organizator: Wydział w POZNANIU
Zrównoważona gospodarka i zielona transformacja w edukacji (webinar)
- Termin: 19-20.05.2025, godz. 16:00-17:30
- szkolenie online (zdalne synchroniczne)
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Kurs języka angielskiego (grupowy) - BRAK MIEJSC
-
Rozpoczęcie III 2025
-
szkolenie online (zdalne synchroniczne)
"Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej"
-
III 2025
-
szkolenie online (zdalne synchroniczne)
-
Organizator: Wydział w SZCZECINIE
"Ewaluacja procesu dydaktycznego"
-
III 2025
-
szkolenie online (zdalne synchroniczne)
-
Organizator: Wydział w SZCZECINIE
Kurs języka angielskiego - BRAK MIEJSC
-
Rozpoczęcie III 2025
-
sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
-
Organizator: Wydział w SZCZECINIE
Kurs języka niemieckiego - BRAK MIEJSC
-
Rozpoczęcie III 2025
-
szkolenie online (zdalne synchroniczne)
"Praktyczne zastosowanie metod ilościowych w badaniach naukowych"
- Grupa 1: 01.04, 03.04.2025r.
- sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
- Organizator: Wydział w SZCZECINIE
"Projektowanie i prowadzenie zajęć synchronicznych stacjonarnie - sala dydaktyczna i streamigowo - Ms Teams"
- III 2025
- sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
- Organizator: Wydział w SZCZECINIE
"Konfigurowanie kursu w języku polskim lub obcym na platformie Moodle"
-
III 2025
-
sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
-
Organizator: Wydział w SZCZECINIE
"Metodyka prowadzenia aktywnej pracy studenta w kursie na platformie LMS"
-
III 2025
-
sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
-
Organizator: Wydział w SZCZECINIE
Ekologia to nie teoria! Jak włączać tematy szeroko rozumianej ekologii do programu zajęć?
- Termin: 23.04.2025, godz. 16:00-19:15
- szkolenie online (zdalne synchroniczne)
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Moje dobrobycie, planety dobrobycie - jak stwarzać nową, zieloną codzienność?
- Termin: 28.04.2025, godz. 16:00-19:15
- szkolenie online (zdalne synchroniczne)
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Visual Thinking: SKETCHNOTING – notatki graficzne w pracy dydaktyka
- Grupa 1: 07.05.2025 (6h)
- Grupa 2: 08.05.2025 (6h)
- sala dydaktyczna na wydziale w Poznaniu
- Organizator: Wydział w POZNANIU
Podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Superwizja i mentoring zespołowy
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Metody PBL (Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Tablice i monitory interaktywne w dydaktyce akademickiej
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Obsługa programu Gretl
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Akademia trenera online
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Akademia certyfikowanego trenera
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Akademia Coachingu
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Projektowanie interfejsów UX/UI
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
Grupowe doradztwo edukacyjne
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
E-nauczyciel
- Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
- Organizator: Wydział w CHORZOWIE
SZKOLENIA INDYWIDUALNE:
Każdy uczestnik/czka projektu może zgłosić chęć udziału w szkoleniach oferowanych przez zewnętrzne firmy szkoleniowe na rynku. Udział w takich szkoleniach ma wpłynąć na podniesienie jakości realizowanych na Uniwersytecie zajęć dla studentów/ek. Wówczas szkolenie będzie finansowane w ramach projektu.
Przy zgłoszeniu konieczne jest podanie adresu strony internetowej realizatora szkolenia z konkretną ofertą szkolenia.
Dokumenty rekrutacyjne
Dokumenty do pobrania:
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie
Formularz osobowy z oświadczeniami
Kontakt
Biura projektu i metodycy
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Wydział w Chorzowie:
ul. Sportowa 29, 41-506 Chorzów
Biuro projektu - pok. 116
Biuro metodyka - pok. 210
Koordynator projektu na Wydziale w Chorzowie: Elżbieta Nowaczek: elzbieta.nowaczek@chorzow.merito.pl tel. 32 3498 472
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Wydział w Poznaniu:
budynek CP, ul. Ratajczaka 5/7, 61-895 Poznań
Biuro projektu - pok. 315
Biuro metodyka - pok. 312
Koordynator projektu na Wydziale w Poznaniu; Małgorzata Muller: malgorzata.muller@poznan.merito.pl tel. 61 655 3275
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Wydział w Szczecinie:
ul. Śniadeckich 3, 70-224 Szczecin
Biuro projektu - pok. 103.3
Koordynator projektu na Wydziale w Szczecinie; Paulina Rainczuk: paulina.rainczuk@szczecin.merito.pl tel. 91 4526 967 / 734 684 582
Menadżer projektu: Katarzyna Nowakowska katarzyna.nowakowska@chorzow.merito.pl, tel. 32 3498 488 / 728414742
Zapraszamy do kontaktu
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu informuje o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”.
Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby
fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):
1) poczty tradycyjnej - w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
#FunduszeEuropejskie
Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027