Projekt

     

     

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekt „Budowanie potencjału do podnoszenia kompetencji przyszłości” FERS.01.05-IP.08-0171/23

    W ramach projektu na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu, w filiach w Poznaniu, Szczecinie i Chorzowie realizowane są  szkolenia i warsztaty grupowe (w formie stacjonarnej i zdalnej), szkolenia indywidualne, kursy oraz wizyty studyjne.

     

    Projekt realizowany jest w okresie: 01.01.2024-31.12.2027

     

    Wartość projektu wynosi 2 154 571,00 zł


    Dofinansowanie projektu z UE wynosi 2 089 933,87 PLN

     

    #FunduszeEuropejskie

    Cel projektu i grupa docelowa

    Celem głównym projektu jest podniesienie poziomu kompetencji i kwalifikacji w zakresie nowoczesnego kształcenia u 150 osób prowadzących dydaktykę w filiach Uniwersytetu w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie, co zwiększy potencjał Uczelni i podniesie skuteczność systemu kształcenia.

     

    Działania projektu prowadzą do podniesienia kompetencji dydaktyków w zakresie: kompetencji cyfrowych, dydaktycznych oraz z zakresu zielonej transformacji (obligatoryjnie) oraz kompetencji merytorycznych, językowych, z zakresu projektowania uniwersalnego, przedsiębiorczości, komercjalizacji efektów badań naukowych (fakultatywnie).


    Grupa docelowa- działania są dostępne tylko dla pracowników dydaktycznych Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu- dla 150 osób prowadzących dydaktykę w filiach Uniwersytetu w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie.

    Zadanie 1

    Podnoszenie kompetencji I kwalifikacji kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu – w wersji synchronicznej

     

    Zadanie obejmuje działania podnoszące kompetencje 150 pracowników dydaktycznych:

     

    Obligatoryjne -każdy uczestnik musi wziąć udział w wybranych działaniach podnoszących wszystkie trzy wskazane zakresy kompetencji:
    a. Cyfrowe
    b. Dotyczące zielonej transformacji
    c. Dydaktyczne

     

    Fakultatywne- uczestnik może dodatkowo wziąć udział w wybranych działaniach podnoszących kompetencje:
    a. Merytoryczne
    b. Projektowania uniwersalnego
    c. Przedsiębiorczości
    d. Komercjalizacji efektów badań naukowych
    e. Językowe

     

    Zadanie jest realizowane w następujących formach:
    - szkolenia/warsztaty grupowe w formie synchronicznej (MS Teams),
    - szkolenia/warsztaty grupowe w formie stacjonarnej (w salach Uniwersytetu WSB Merito),
    - szkolenia/konsultacje indywidualne,
    - wizyty studyjne w zagranicznych uczelniach.

     

    Rezultatem będzie przyrost kompetencji zgodnych ze zdiagnozowanymi potrzebami u 95% uczestników/czek- 142 os. wykorzystywanych w dydaktyce od następnego semestru po ukończeniu udziału w działaniu.

     

    Proponowane tematy:

     

    I. Wydział w Chorzowie

     

    1. szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:

    - ABC wykładowcy – wprowadzenie w dydaktykę (dot.najważniejszych obszarów aktywności oraz głównych procedur pomocnych w pracy DYD)

    - Metodyka prowadzenia zajęć – projektowanie zajęć (wiedza i umiejętności praktycznych niezbędne do przygotowania karty przedmiotu-sylabusa)
    - Podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej (podstawy organizacji procesu dydaktycznego ukierunkowanego na kształtowanie kompetencji przyszłości ST: podstawy psychologii kształcenia oraz jej praktyczną implementację w procesie kształcenia akademickiego, metody i techniki sprzyjających rozwijaniu myślenia kreatywnego ST)

    - Superwizja i mentoring zespołowy – wsparcie metodyczne nauczyciela (włączenie do procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli akademickich metod polegających na współpracy i współdzieleniu się wiedzą oraz umiejętnościami w procesie doskonalenia umiejętności metodycznych)

    - Promowanie i recenzje prac dyplomowych (metody pracy, metody aktywizacji studentów, wykorzystanie w procesach badawczych testów, wykorzystanie w pracach/projektach narzędzi informatycznych, upraktycznianie prac i projektów - prace i projekty jako odpowiedzi na potrzeby interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych)

    - Metody PBL (Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej,w tym metody projektowe (projektowanie procesu uczenia się za pomocą metod projektowych i zarządzanie procesem dydaktycznym prowadzonym tymi metodami)

    2. szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:

    - Platforma Moodle - doskonalenie standardów metodyki kształcenia (prowadzenie zajęć z użyciem platformy Moodle)
    - Tworzenie quizów i testów na platformę Moodle (przygotowania testów i quizów w formacie GIFT i AIKEN na platformę Moodle)
    - Ewaluacja procesu dydaktycznego (zasady realizacji strategii organizacji procesu dydaktycznego sprzyjającej motywacji i przejmowaniu odpowiedzialności studentów za efekty procesu dydaktycznego)
    - Rubrics – ewaluacja dydaktyczna w rubrics
    - Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej (zasady realizacji strategii organizacji procesu dydaktycznego sprzyjającej motywacji i przejmowaniu odpowiedzialności studentów za efekty procesu dydaktycznego)
    - Wykorzystanie MS Teams w dydaktyce (prowadzenie zajęć zdalnych z użyciem MS Teams. Szkolenie skierowane jest dla wykładowców, zarówno tych którzy już korzystają lub zamierzają używać MS Teams w nauczaniu zdalnym.)

    - Wykorzystanie platformy MS365 w dydaktyce (prowadzenie zajęć zdalnych z użyciem MS Teams i Microsoft 365 -OneDrive, Forms) b. - Tablice i monitory interaktywne w dydaktyce akademickiej

    - E-nauczyciel (tworzenie treści oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem technologii internetowych. W przypadku posiadanego doświadcz. możliwość uzyskania certyfikatu E-nauczyciel SEA)

    - Wykorzystanie symulatora VBS w dydaktyce
    - Wykorzystanie okularów wirtualnej rzeczywistości OCULUS w dydaktyce
    - Wykorzystanie okularów poszerzonej rzeczywistości HOLOLENS w dydaktyce

    3. szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:

    - Jak wprowadzać zagadnienia ekoodpowiedzialności do przedmiotów dydaktycznych
    - Adaptacja do zmian klimatu jako transformacja zarządzania (wprowadzenie w zagadnienie, konsekwencje polityczne i gospodarcze, skala zmian)
    - Transformacja edukacji w ochronie środowiska (potrzeby zmian w edukacji obszarze ekologii i klimatu, postulat zmian podstawy programowej, nowe wyzwania edukacyjne dotyczące treści i form edukacji)
    - Wyzwania środowiskowe i klimatyczne w transformacji europejskiej gospodarki – konsekwencje, szanse i zagrożenia (wyzwania gospodarcze z klimatyczną i środowiskową „nakładką”, europejskie polityki klimatyczne, środowiskowe, ESG, Fit for 55 itp.)
    - Transformacja energetyczna – plany, szanse, problemy (zakres transformacji, tempo, etpowanie, konsekwencje dla środowiska i gospodarki)

    4. Konsultacje indywidualne:

    - ABC Wykładowcy-wprowadzenie w dydaktykę

    - Metodyka prowadzenia zajęć-projektowanie zajęć (karta przedmiotu)
    - Jak nowocześnie uczyć-podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej
    - Metody PBL(Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej, w tym metody projektowe
    - Platforma Moodle-doskonalenie standardów metodyki kształcenia (podstawy)
    - Tworzenie quizów i testów na platformę Moodle
    - Ewaluacja procesu dydaktycznego
    - Wykorzystanie MS Teams w dydaktyce
    - Wykorzystanie platformy MS365 w dydaktyce
    - E-nauczyciel

    5. Kursy z j.angielskiego

    6. Szkolenia indywidualne:

    - Obsługa programu Gretl (zasady budowy i możliwości wykorzystania modeli ekonometrycznych, dobór typu modelu ekonometrycznego do rodzaju posiadanych danych oraz do celu przeprowadzanej analizy)
    - Akademia trenera online (zajęcia zdalne-webinary, zajęcia synchroniczne i asynchroniczne)

    - Akademia certyfikowanego trenera (metodyki prowadzenia szkoleń w oparciu o ćwiczenia i praktyczne warsztaty trenerskie)
    - Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe (30 sprawdzonych narzędzi, które możesz stosować w pracy doradczej i nauce przedsiębiorczości)
    - Akademia Coachingu (jak wyzwalać potencjał ludzki, wywoływać chęć uczenia się i pokonywać trudności)

    - Projektowanie interfejsów UX/UI (Podnoszenie kompetencji wykładowców na kierunku Informatyka)
    - Szkolenia z zarządzania projektami

     

    II. Wydział w Szczecinie:

     

    1. szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:

    - ABC wykładowcy–wprowadzenie w dydaktykę
    - Metodyka prowadzenia zajęć–projektowanie zajęć
    - Metodyka prowadzenia zajęć-wykorzystanie gier w dydaktyce (Nauka przez zabawę; aktywizacja studentów/ek. Wykorzystanie gier jako narzędzi weryfikujących osiągnięcie przez studentów/ki efektów uczenia się)
    - Metodyka prowadzenia zajęć-Cykl Kolba w dydaktyce-uczenie na podst.doświadczania (Specyficzny model prowadzenia zajęć oparty na doświadczeniu.Mocna korelacja z rzeczywistymi doświadczeniami studentów/ek. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem cyklu Colba angażujące studentów/ki)
    - Metodyka prowadzenia zajęć-Studium przypadku w dydaktyce-Uczenie na doświadczeniach innych (projektowanie studiów przypadków; wykorzystanie projektowanych i gotowych studiów w trakcie zajęć; aktywizacja studentów/ek do pracy indywidualnej i zespołowej)
    - Promowanie i recenzje prac dyplomowych

    - Psychometria – podstawy (interpretacja testów psychologicznych - dla nie psychologów)

    2. szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:

    - Projekt i e-learning w kontekście zagospodarowania indywidualnej pracy (Metoda projektu angażująca studentów/ki, e-learning dla studentów w formułach synchronicznych i asynchronicznych w kontekście nowoczesnej dydaktyki)

    - Wykorzystanie oprogramowania SAP w dydaktyce
    - Wykorzystanie oprogramowania Statistica w dydaktyce
    - Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej
    - Ewaluacja procesu dydaktycznego
    - Rubrics - zasady oceniania
    - Platforma Moodle - przygotowywanie zadań indywidualnych i zespołowych (wprowadzający do pracy z platformą zdalnego nauczania)
    - Platforma Moodle - przygotowywanie quizów i testów
    - Platforma Moodle - konfigurowanie dziennika ocen
    - Excel - narzędzia zaawansowane w pracy dydaktycznej (Wykorzystanie zasobów narzędzia Excel w trakcie realizacji zajęć)
    - Platforma Moodle - doskonalenie standardów metodyki kształcenia

    - Wykorzystanie okularów wirtualnej rzeczywistości OCULUS w dydaktyce
    - Sztuczna inteligencja dla nauczycieli (jak wykorzystać technologie AI – sztucznej inteligencji w swojej pracy, aby uatrakcyjnić proces uczenia się i zwiększyć efektywności nauczania)

    3. szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:

    - Jak wprowadzać zagadnienia ekoodpowiedzialności do przedmiotów dydaktycznych
    - Adaptacja do zmian klimatu jako transformacja zarządzania (wprowadzenie w zagadnienie, konsekwencje polityczne i gospodarcze, skala zmian)
    - Transformacja edukacji w ochronie środowiska (potrzeby zmian w edukacji obszarze ekologii i klimatu, postulat zmian podstawy programowej, nowe wyzwania edukacyjne dotyczące treści i form edukacji)
    - Wyzwania środowiskowe i klimatyczne w transformacji europejskiej gospodarki – konsekwencje, szanse i zagrożenia (wyzwania gospodarcze z klimatyczną i środowiskową „nakładką”, europejskie polityki klimatyczne, środowiskowe, ESG, Fit for 55 itp.)
    - Transformacja energetyczna – plany, szanse, problemy (zakres transformacji, tempo, etpowanie, konsekwencje dla środowiska i gospodarki).
    - warsztaty "Zielona transformacja" (warsztaty dla wykładowców z zakresu ekologii oraz OZE. Elementy warsztatu do wykorzystania przez wykładowców w pracy ze studentami/kami wszystkich kierunków)

    4. Kursy z j.angielskiego i niemieckiego

    5. Szkolenia indywidualne:

    - PCAP™ – Certified Associate in Python Programming
    - PCPP1™ – Certified Professional in Python Programming 1
    - PCPP2™ – Certified Professional in Python Programming 2

     

    III. Wydział w Poznaniu:

     

    1. Szkolenia grupowe - kompetencje dydaktyczne:

    - Jak pomagać w budowaniu poczucia własnej wartości u studentek i studentów (przekrój postaw młodych ludzi, narzędzia komunikacji, modele komunikacji)
    - Jak budować postawy obywatelskie wśród młodzieży akademickiej (projektowanie zajęć, w czasie których studenci/tki uzyskają efekty uczenia się z obszaru akademickich kompetencji społecznych)
    - Storytelling w dydaktyce (miejsce opowieści w strukturze zajęć dydaktycznych i jakie są uniwersalne sposoby na porywające historie. Storytelling można wykorzystać na wszystkich przedmiotach. Podczas szkolenia odbędzie się warsztat tworzenia storytellingu na dowolny temat)
    - Design Thinking w naukach społecznych (zastosowanie DT na zajęciach dydaktycznych)
    - Jak uczyć krytycznego myślenia (Składowe krytycznego myślenia, projektowanie zajęć z użyciem zasad krytycznego myślenia)
    - Visual Thinking w dydaktyce (nauka stosowania obrazu/ikony/grafiki dla obrazowania fenomenów pojawiających się w materiałach dydaktycznych)

    Mindfulness dla wykładowcy (poprawa jakości życia, zwiększenie poczucia dobrostanu, zredukowanie stresu do zdrowych granic, nauka oswajania trudnych emocji, radzenie sobie z myślami, nauka życia w obfitości, skłania do myślenia o uważności, jako o sposobie bycia obecnym w życiu)

    Flip Blended Learning (motywowanie studentów/ek do rozwoju, nauczanie nakierowane na samodzielne uczenie się, angażowanie studentów/ek do pracy w grupie, samoorganizujące się zespoły, innowacyjne metody dydaktyczne)

     

    2. Szkolenia grupowe - kompetencje cyfrowe:

    Power Automate

    Nowa odsłona znanej platformy - poznaj Moodle 4.4

    - Narzędzia sztucznej inteligencji w służbie ewaluacji: "GPT, stwórz quiz!"

    Moja własna polityka AI na zajęciach

    LaTeX - kurs podstawowy (z możliwością kontynuacji)

    AI Video Maker by Descript

     

    3. Szkolenia grupowe - kompetencje z zakresu zielonej transformacji:

    Moje dobrobycie, planety dobrobycie - jak stwarzać nową, zieloną codzienność?

    - Ekologia to nie teoria! Jak włączać tematy szeroko rozumianej ekologii do programu zajęć?

    - Zrównoważona gospodarka i zielona transformacja w edukacji.

     

    4. Kursy z języka angielskiego.

     

    5. Szkolenia indywidualne:
    - Neurodydaktyka (najlepsze praktyki efektywności szkoleń - jak przenieść je do świata edukacji formalnej)
    - Akademia certyfikowanego trenera (metodyki prowadzenia szkoleń w oparciu o ćwiczenia i praktyczne warsztaty trenerskie)

    - Szkolenie certyfikujące "Trener gry coachingowej"( prowadzenie coachingu grupowego, zespołowego, indywidualnego, projektowane szkoleń dla wybranej grupy i w wybranym temacie)

    - Obsługa programu Gretl (zasady budowy i możliwości wykorzystania modeli ekonometrycznych, dobór typu modelu ekonometrycznego do rodzaju posiadanych danych oraz do celu przeprowadzanej analizy)
    - Akademia trenera online (zajęcia zdalne-webinary, zajęcia synchroniczne i asynchroniczne)
    - Projektowanie interfejsów UX/UI  (Podnoszenie kompetencji wykładowców na kierunku Informatyka)
    - Szkolenia z zarządzania projektami

    - Wprowadzenie do komputerowej analizy i interpretacji danych jakościowych – Atlas.ti (możliwości i sposoby wykorzystania programu Atlas.ti wspomagające analizę danych jakościowych)

    - Szkolenie ESG (jak rozpocząć realizację celów zielonej transformacji w przedsiębiorstwie. Imienny certyfikat Akademii IKG)

     

    6. Wizyty studyjne, konferencje.
     

    IV. w ramach całego Uniwersytetu:

    - szkolenia z zakresu komercjalizacji badań naukowych

     

    Jest możliwość zgłaszania potrzeb w zakresie realizacji szkoleń grupowych z innych, nie wykazanych powyżej tematów oraz chęci udziału w innych niż wskazano szkoleniach indywidualnych - zasady dostępne un Koordynatorek projektu na wydziałach

    Zadanie 2

    Podnoszenie kompetencji I kwalifikacji kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu – przygotowanie i realizacji kursów w formie asynchronicznej

     

    Opracowanie kursów zdalnych asynchronicznych.

     

    Tematy kursów produkowanych w projekcie:
    1. Eko-wykładowca
    2. Sztuczna inteligencja w dydaktyce

     

    Rezultaty zadania:
    • 2 kursy online-asynchronicznie do wykorzystania w celu nabywania kompetencji przez dydaktyków w okresie min.5 lat (z aktualizacją)
    • przyrost kompetencji zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami u 95% uczestników/czek-48os., wykorzystywanych w dydaktyce od następnego semestru po ukończeniu wsparcia.

     

    Harmonogram wsparcia w projekcie

    Działania indywidualne odbywają się zgodnie z harmonogramem zewnętrznych instytucji.

     

    Zapisy na szkolenia

    SZKOLENIA GRUPOWE:
     
    "Flip Blended Learning"
    • Grupa 1: START: 19.03.2025 (pozostałe terminy: 26.03, 2.04, 9.04, 16.04, 23.04, 30.04, 7.05, 14.05, 21.05, 28.05, 04.06.2025), godz. 17:00-20:30 
    • Grupa 2: START: 7.04.2025 (pozostałe terminy: 11.04, 14.04, 25.04., 28.04, 5.05., 9.05, 12.05, 16.05, 19.05, 23.05, 26.05.2025), godz. 17:00-20:30 - MOŻNA DOŁĄCZYĆ
    • SZKOLENIE ONLINE (zdalne synchroniczne)

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Mindfulness dla wykładowcy"
    • Grupa 1: 28.03.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC

    • Grupa 2: 01.04.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC

    • Grupa 3: 15.04.2025 r., godz. 16:30-20:30 - BRAK MIEJSC

    • Grupa 4: 09.05.2025 r., godz. 16:30-20:30 - SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA

    • SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu

    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     

    LaTex - kurs podstawowy
    • Termin: 10-12.06.2025 (3 dni x 4 h dydaktyczne)
    • SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Wykorzystanie ChatGPT w ocenianiu w szkolnictwie wyższym (naukach społecznych i humanistycznych)
    • Termin: 06.05.2025, godz. 14:00-17:15
    • SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     

    Tworzenie edukacyjnych  materiałów wideo za pomocą sztucznej inteligencji (InVideo, HeyGen, Fliki)
    • Termin: 24.04.2025, godz. 14:00-17:15
    • SZKOLENIE STACJONARNE, sala dydaktyczna na Wydziale w Poznaniu

    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Zrównoważona gospodarka i zielona transformacja w edukacji (webinar)
    • Termin: 19-20.05.2025, godz. 16:00-17:30
    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Kurs języka angielskiego (grupowy) - BRAK MIEJSC
    • Rozpoczęcie III 2025    

    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej"
    •    III 2025    

    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)

    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Ewaluacja procesu dydaktycznego"    
    • III 2025    

    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)

    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Kurs języka angielskiego - BRAK MIEJSC   
    • Rozpoczęcie III 2025    

    • sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie

    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Kurs języka niemieckiego - BRAK MIEJSC
    • Rozpoczęcie III 2025    

    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Praktyczne zastosowanie metod ilościowych w badaniach naukowych"     
    • Grupa 1: 01.04, 03.04.2025r.
    • sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Projektowanie i prowadzenie zajęć synchronicznych stacjonarnie - sala dydaktyczna i streamigowo - Ms Teams"
    •    III 2025   
    • sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie
    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Konfigurowanie kursu w języku polskim lub obcym na platformie Moodle"    
    • III 2025    

    • sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie

    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    "Metodyka prowadzenia aktywnej pracy studenta w kursie na platformie LMS"    
    • III 2025    

    • sala dydaktyczna na Wydziale w Szczecinie

    • Organizator: Wydział w SZCZECINIE

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     

    Ekologia to nie teoria! Jak włączać tematy szeroko rozumianej ekologii do programu zajęć?
    • Termin: 23.04.2025, godz. 16:00-19:15
    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Moje dobrobycie, planety dobrobycie - jak stwarzać nową, zieloną codzienność?
    • Termin: 28.04.2025, godz. 16:00-19:15
    • szkolenie online (zdalne synchroniczne)
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Visual Thinking: SKETCHNOTING – notatki graficzne w pracy dydaktyka
    • Grupa 1: 07.05.2025 (6h)
    • Grupa 2: 08.05.2025 (6h)
    • sala dydaktyczna na wydziale w Poznaniu
    • Organizator: Wydział w POZNANIU

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA

     
    Podstawy współczesnej dydaktyki akademickiej
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     

    Superwizja i mentoring zespołowy
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Metody PBL (Problem Based Learning) w dydaktyce akademickiej
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Metody aktywizujące w dydaktyce akademickiej
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Tablice i monitory interaktywne w dydaktyce akademickiej
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Obsługa programu Gretl
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Akademia trenera online
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Akademia certyfikowanego trenera
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Akademia Coachingu
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Projektowanie interfejsów UX/UI
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    Grupowe doradztwo edukacyjne
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    E-nauczyciel
    • Termin: IV - VI.2025, w trakcie ustalania
    • Organizator: Wydział w CHORZOWIE

    JESTEM ZAINTERESOWANA/Y

     
    SZKOLENIA INDYWIDUALNE:

    Każdy uczestnik/czka projektu może zgłosić chęć udziału w szkoleniach oferowanych przez zewnętrzne firmy szkoleniowe na rynku. Udział w takich szkoleniach ma wpłynąć na podniesienie jakości realizowanych na Uniwersytecie zajęć dla studentów/ek. Wówczas szkolenie będzie finansowane w ramach projektu.

    Przy zgłoszeniu konieczne jest podanie adresu strony internetowej realizatora szkolenia z konkretną ofertą szkolenia.

     

    ZGŁOŚ CHĘĆ UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ORGANIZOWANYM PRZEZ FIRMĘ ZEWNĘTRZNĄ

    Biura projektu i metodycy

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu  Wydział w Chorzowie:

    ul. Sportowa 29, 41-506 Chorzów

    Biuro projektu - pok. 116

    Biuro metodyka - pok. 210

    Koordynator projektu na Wydziale w Chorzowie: Elżbieta Nowaczek: elzbieta.nowaczek@chorzow.merito.pl tel. 32 3498 472

     

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Wydział w Poznaniu:

    budynek CP, ul. Ratajczaka 5/7, 61-895 Poznań

    Biuro projektu - pok. 315

    Biuro metodyka - pok. 312

    Koordynator projektu na Wydziale w Poznaniu; Małgorzata Muller: malgorzata.muller@poznan.merito.pl tel. 61 655 3275

     

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu  Wydział w Szczecinie:

    ul. Śniadeckich 3, 70-224 Szczecin

    Biuro projektu - pok. 103.3

    Koordynator projektu na Wydziale w Szczecinie; Paulina Rainczuk: paulina.rainczuk@szczecin.merito.pl tel. 91 4526 967 / 734 684 582

     

    Menadżer projektu: Katarzyna Nowakowska katarzyna.nowakowska@chorzow.merito.pl, tel. 32 3498 488 / 728414742

     

    Zapraszamy do kontaktu
     

     

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu informuje o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”.

    Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby
    fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):
    1) poczty tradycyjnej - w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
    2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

     

     

     

    #FunduszeEuropejskie

    Fundusze Europejskie

    Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027