Podstawowe informacje o projekcie

    Cel główny projektu: Zwiększenie umiędzynarodowienia i jakości oferty edukacyjnej UWSB poprzez opracowanie, wdrożenie i realizację 4 nowych intensywnych międzynarodowych programów kształcenia w j. angielskim w obszarze technologii i projektowania graficznego dla 96 studentów zagranicznych, w okresie od 1.06.2025 r. do 31.07.2026 r.
     

    Grupa docelowa:

     

    Zagraniczne osoby studiujące, głównie z uczelni partnerskich, m.in. z Niemiec, Węgier, Łotwy, Rumunii, 96 osób (40K, 56M).

     

    Opis grupy docelowej:

    • IMPK 1 i IMPK 2 – 2 grupy po 12 zagranicznych osób studiujących na studiach I lub II stopnia na kierunku Informatyka lub pokrewnym.
    • IMPK 3 – 2 grupy po 12 zagranicznych osób studiujących na studiach I lub II stopnia na kierunkach Zarządzanie, Informatyka lub innych. Zajęcia od podstaw.
    • IMPK 4 – 2 grupy po 12 zagranicznych osób studiujących na studiach I lub II stopnia na dowolnym kierunku. Zajęcia od podstaw.

     

    Nr wniosku: BPI/SPI/2024/1/00005/KW/00001 
    Nr umowy: BPI/SPI/2024/1/00005/U/00001 

     

    Termin realizacji: 01.06.2025 – 31.07.2026

     

    Wartość projektu: 211 883,60 PLN

    Dofinansowanie:  211 883,60 PLN   

     

    Realizacja: 

    Zadanie 1: Opracowanie czterech 30-godzinnych programów IMPK oraz mikropoświadczeń

    – Przygotowanie dokumentacji programów
    – Opracowanie materiałów dydaktycznych
    – Przygotowanie metodyki prowadzenia zajęć
    – Opracowanie wymogów technicznych i organizacyjnych
    – Wdrożenie mikropoświadczeń

     

    Zadanie 2: Promocja projektu oraz rekrutacja uczestników

    – Przygotowanie materiałów promocyjnych
    – Organizacja webinariów promocyjnych
    – Proces promowania IMPK prowadzony przez Centrum Współpracy Międzynarodowej, we współpracy z uczelniami partnerskimi

     

    Zadanie 3: Wdrożenie i realizacja IMPK 1 Swift UI - Quick and Easy App Development for Apple Devices (2 edycje)

     

    Zadanie 4: Wdrożenie i realizacja IMPK 2 Introduction to Apple Device Deployments (2 edycje)

     

    Zadanie 5: Wdrożenie i realizacja IMPK 3 Artificial Intelligence Using Python Programming (2 edycje)

     

    Zadanie 6: Wdrożenie i realizacja IMPK 4 Graphic Design with Adobe Illustrator (2 edycje)

     

     

    Zobacz, jak Fundusze Europejskie zmieniają rzeczywistość – śledź #funduszeeuropejskie i #funduszeue na Facebooku i LinkedIn!

     

     

    Rekrutacja do projektu

    Regulamin uczestnictwa w projekcie zostanie wkrótce opublikowany.

    Efekty realizacji projektu

    Rezultaty:

    • 4 nowe IMPK w j. angielskim, przeznaczone do kształcenia online, utworzone zgodnie z zasadą projektowania uniwersalnego (UDL)
    • 4 krótkie filmy (ok. 1,5 min.) promujące IMPK
    • 3 webinary z sesjami Q&A promującymi w toku realizacji zadania rekrutacyjnego wszystkie opracowane IMPK
    • 80 wydanych mikropoświadczeń 

     

    Korzyści i efekty oddziaływania:

    • Poszerzenie oferty edukacyjnej dla zagranicznych osób studiujących w formie zdalnej o 4 krótkie specjalistyczne kursy zapewniające kompetencje zgodne z aktualnymi potrzebami rynku pracy
    • Wzrost udziału studentów zagranicznych w programach kształcenia UWSB
    • Wzrost umiędzynarodowienia UWSB
    • Włączenie IMPK w części lub całości do programów studiów (Informatyka, Media cyfrowe i grafika komputerowa, Zarządzanie ) na ścieżkach polsko i anglojęzycznych.

     

    Zobacz, jak Fundusze Europejskie zmieniają rzeczywistość – śledź #funduszeeuropejskie i #funduszeue na Facebooku i LinkedIn!

     

    Kontakt z Biurem Projektu

    Adres Biura:
    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

    ul. Fabryczna 29-31

    53-609 Wrocław


     

    Menedżer Projektu:
    Sandra Miklus-Jaroszewicz

    e-mail: sandra.miklus-jaroszewicz@wroclaw.merito.pl

    Program SPINAKER (nabór 2024) jest finansowany ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) oraz będzie realizowany w ramach projektu NAWA pn. "Wsparcie tworzenia i realizacji międzynarodowych programów kształcenia", nr projektu FERS.01.05-IP.08-0436/23.