Podstawowe informacje o projekcie

    Celem projektu jest wzmocnienie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu poprzez działania skierowane na poprawę jakości 
    obsługi studentów/studentek zagranicznych oraz wzrost efektywności rekrutacji kandydatów/kandydatek zagranicznych w wyniku opracowania nowoczesnych materiałów informacyjno-promocyjnych i udział w targach zagranicznych w okresie 1.09.2024-31.08.2026.

     

    Termin realizacji: 1.09.2024 - 31.08.2026

     

    Wartość projektu: 500 000,00 zł 

    Dofinansowanie:  500 000,00 zł

     

    Realizacja:
    Zad.1. Poprawa jakości obsługi studentów zagranicznych.
    -Rozwój działalności Welcome Centre. Wdrożone rozwiązania: System automatycznej odpowiedzi na maile, System “ticketowy” dla studentów/studentek zagranicznych do zgłaszania problemów/potrzeb, System obsługi eventów. 2 eventy integracyjne. 
    -Szkolenia dla kadry UWSB z obsługi studentów/studentek zagranicznych z uwzględnieniem różnic międzykulturowych w oparciu o opracowany standard.


    Zad.2. Opracowanie cyfrowych materiałów informacyjno-promocyjnych, organizacja eventów online, usprawnienie rekrutacji.
    -Opracowanie 7 filmów informacyjno-promocyjnych.
    -Organizacja eventów online (dni otwarte, 6 edycji).
    -Usprawnienie rekrutacji (tutorial dot. wypełniania formularza rekrutacyjnego, weryfikacja znajomości j. ang. kandydatów/kandydatek na studia).

     

    Zad.3. Udział w zagranicznych targach edukacyjnych - stacjonarnych i online w krajach Azji Centralnej, z wykorzystaniem opracowanych materiałów oraz w konferencjach Study in Poland.

     

    Zamówienia publiczne

    Zapytanie ofertowe nr 02/05/2025/WTP/GZ

     

    Data publikacji: 13.06.2025

    Kompletna treść zapytania ofertowego załączona jest poniżej. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną treścią zapytania ofertowego i załącznikami do niego.

     

    1. Zamawiający: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław, wpisany do Ewidencji Uczelni Niepublicznych pod numerem 46, NIP: 894-24-50-411, REGON: 931893307.
     

    2. Tryb udzielenia zamówienia
    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w oparciu o Podręcznik beneficjenta dla programów Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (Programy dla Instytucji Warszawa, październik 2023 r.).
    Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych. 

     

    3. Przedmiot zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych w środowisku MS Office 365 Zamawiającego w następującym zakresie:

    • aplikacja do wspierania procesu mentoringu dla studentów,
    • ChatBot dla studenta zagranicznego na potrzeby Welcome Center,
    • zautomatyzowanie przygotowania odpowiedzi na maile wysyłane przez studentów zagranicznych do Welcome Center. 

    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 i nr 1a.

     

    ​​​​​​Miejsce i termin wykonania zamówienia 

    • Miejsce dostarczenia i realizacji zamówienia: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław.
    • Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.10.2025 r.
    • Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru (protokołami odbioru), który jest podstawą do wystawienia faktury i płatności.

    Kod CPV: 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania

     

    4. Warunki udziału w postępowaniu

     

    4.1 Wiedza i doświadczenie
    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu i wdrożeniu rozwiązania informatycznego w środowisku MS Office 365 na kwotę min. 100 000 zł brutto.
    Na dowód spełniania powyższego warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Formularzem Oferty:

    • Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Wykaz usług, w którym Wykonawca wskaże zamówienie spełniające ww. warunki określone w pkt 4.1.
    • Referencje bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru dla zamówień, o jakich mowa w 4.1. pkt, wystawione dla Wykonawcy przez odbiorcę tego zamówienia, potwierdzające jednoznacznie, że to zamówienie zostało wykonane należycie.

    Referencje powyższe (bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru) muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonywane były usługi.

     

    4.2 Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
    Nie dotyczy.

     

    4.3 Potencjał techniczny 
    Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który umożliwi realizację przedmiotu zamówienia.

     

    4.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
    Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

     

    4.5    Dodatkowe warunki.

    Szczegóły w zapytaniu ofertowym załączonym poniżej.

     

    4.6 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 
    Jeżeli Wykonawca nie będzie spełniać warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

     

    5. Wykluczenia z udziału w postępowaniu

     

    5.1. Brak powiązań osobowych i kapitałowych

    5.2 Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

    5.3 Wykonawca nie jest osobą fizyczną prawomocnie skazaną za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

    5.4 Wykonawca nie jest osobą prawną, której urzędujących członków władz skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

    5.5 O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
     

    Pełny, szczegółowy zakres wykluczeń oraz sposób potwierdzenia przez Wykonawcę braku przesłanek do wykluczenia z postępowania zawiera załączone zapytanie ofertowe.

     

    6. Lista dokumentów wymaganych od Wykonawcy 
    6.1 Lista dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe:
    a)    Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego - Formularz Oferty – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. 
    b)    Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego – Oświadczenia – wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
    c)    Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Wykaz usług - wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
    d)    Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.2.
    e)    Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych. 
    f)    Pełnomocnictwo dla osoby fizycznej reprezentującej Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu lub pełnomocnictwo dla osoby fizycznej reprezentującej osobę prawną, która reprezentuje Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu. 
    g)    Umowa konsorcjum lub inna umowa regulująca współpracę podmiotów gospodarczych wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.
    6.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego w punkcie 6.1 w podpunktach b), c), d), e), f), g), oświadczeń i dokumentów albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta będzie podlegała odrzuceniu lub postępowanie będzie podlegało unieważnieniu.

     

    7. Sposób przygotowania i składania ofert

    Ofertę - dokumenty wskazane w punkcie 6. Zapytania ofertowego (Formularz oferty wraz z załącznikami i innymi dokumentami) należy przesłać na adres: grzegorz.ziemkiewicz@wroclaw.merito.pl do dnia 24.06.2025 roku. 
    Zamawiający dopuszcza:
    a)    wydrukowanie, podpisanie i zeskanowanie oferty przez Wykonawcę, 
    b)    podpisanie oferty podpisem zaufanym,
    c)    podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 
    Podpis zaufany bądź kwalifikowany podpis elektroniczny może zostać złożony osobno pod każdym plikiem - oświadczeniem Wykonawcy, jak i może zostać złożony jeden podpis obejmujący wszystkie oświadczenia zgromadzone w jednym pliku.
    O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje przesłanie jej na adres mailowy: grzegorz.ziemkiewicz@wroclaw.merito.pl. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 

     

    8Ocena ofert

    Szczegóły w załączonym zapytaniu ofertowym.

     

    9. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

    Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszych ofert jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które będą miały najwyższe wartości wyrażone w punktach, tj. Zamawiający przy wyborze ofert, będzie kierował się̨ następującym kryterium:

    L.p.

    Nazwa kryterium oceny

    Maksymalna liczba punktów za kryterium oraz waga

    Sposób wyliczenia punktów za kryteria oceny dla danej Oferty

    1

    Łączna cena brutto w PLN całości przedmiotu zamówienia wskazana w formularzu oferty

     

    100

    (waga 100 %)

    Liczba punktów za kryterium 1 =

    najniższa łączna cena brutto w PLN za całość przedmiotu zamówienia wskazana w formularzu oferty spośród ważnych ofert / łączna cena brutto w PLN za całość przedmiotu zamówienia badanej oferty wskazana w formularzu oferty * 100 pkt

     

    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

     

    10. Wynik postępowania

    Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej:  https://efs.pl oraz rozesłana na adresy mailowe oferentów.

     

    11. Dodatkowe informacje
    1)    Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Wykonawców. Pytania mogą być zadawane tylko mailowo na adres: grzegorz.ziemkiewicz@wroclaw.merito.pl najpóźniej do dnia 20.06.2025 r. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania przesłane po terminie oraz w inny sposób, niż wskazany wyżej.  
    2)    Zamawiający może dokonać zmiany Zapytania Ofertowego. Zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej   https://efs.pl. 
    3)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
    4)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności, jeżeli:
    •    cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania,
    •    nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie oferty zostaną odrzucone albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu
    •    wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    5)    Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
    6)    W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem jego oferty, Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej.

     

    12. Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem.
    1)    Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław.
    2)    W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@wroclaw.merito.pl.
    3)    Dane osobowe będą przechowywane przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach Projektu, a w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa przez okres 10 lat od dnia ustania umowy.
    4)    Odbiorcami danych osobowych mogą być odbiorcy uprawnieni do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w związku z Zapytaniem ofertowym, inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, których administratorem jest Zamawiający.
    5)    Dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji Zapytania ofertowego, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
    6)    Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy.
    7)    W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
    8)    Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.

     

    13. Do pobrania:

     

    Zapytanie ofertowe_nr 02_05_2025_WTP_GZ.pdf

    Załącznik nr 1 - Specyfikacja.pdf

    Załącznik nr 1a - Program mentoringowy_ schemat.png

    Załącznik nr 2 - Formularz Oferty_nr 02_05_2025_WTP_GZ.docx

    Załącznik nr 3 - Oświadczenia_nr 02_05_2025_WTP_GZ.docx

    Załącznik nr 4 - Wykaz usług_nr 02_05_2025_WTP_GZ.docx

     

    Wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    Wykonawca wybrany w zapytaniu ofertowym: Subeo sp.zo.o.: ul. Karwińska 11, 52-015 Wrocław, NIP 8961589848

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów - 100 p.

    Cena oferty: 118 695 zł.

     

    Rekrutacja do projektu

    Regulamin uczestnictwa w projekcie zostanie wkrótce opublikowany.

    Efekty realizacji projektu

    Rezultaty:
    -3 rozwiązania IT dot. procesów obsługi studentów/studentek zagranicznych
    -2 eventy międzynarodowe o charakterze interkulturowym i integracyjnym
    -Standard obsługi studentów/studentek zagranicznych
    -6 eventów - dni otwartych online dla kandydatów/kandydatek zagranicznych
    -7 filmów informacyjnych i promocyjnych
    -6 edycji zagranicznych targów edukacyjnych w Azji Centralnej, stacjonarnych i online

     

    Korzyści i efekty oddziaływania:
    -Poprawa jakości i efektywności świadczonych usług dla studentów/studentek zagranicznych dzięki wdrożeniu nowych rozwiązań IT.
    -Wzrost potencjału marketingowego UWSB m.in. dzięki nowym materiałom promocyjnym, organizacji eventów online, udziałowi w zagranicznych targach edukacyjnych, co powinno skutkować wzrostem liczby zrekrutowanych studentów/studentek zagranicznych.
    W efekcie wszystkich działań - wzrost potencjału internacjonalizacyjnego UWSB.

    Biuro projektu

    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

    ul. Fabryczna 29-31

    53-609 Wrocław

    budynek A, pok.127

     

    Menedżer Projektu

    Grzegorz Ziemkiewicz

    grzegorz.ziemkiewicz@wroclaw.merito.pl

    71 376 23 06

    NAWA

    Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2023)